Publicerad den 12 Nov 2020
Rotarykamrater

I går kväll tog styrelsen i vår klubb det tråkiga, men nödvändiga beslutet att ställa in alla möten från och med nu och fram till slutet på januari.
Enda undantaget är 11 januari då vi kommer att hålla Årsstämman som hybridmöte, kallelse till denna kommer i det nya året.

Varför tog vi detta beslutet? Ja, uppenbart är ju att de skärpta Coronarestriktionerna i vår region gör det oförsvarbart att arrangera mötesverksamhet, som inte är nödvändig. Dessutom känns det inte bra att be föredragshållare komma med utsikt till en mycket begränsad publik. Vi hoppas att de vill komma vid ett senare tillfälle!

Vi saknar alla gemenskapen vid våra veckomöten och ser fram till när kan ses igen. I styrelsen arbetar vi under tiden vidare med att förbereda rekrytering av nya medlemmar, som vi förhoppningsvis kan välkomna när aktiviteterna drar i gång igen.

Hoppas ni alla är friska och vid gott mod!

Rotaryhälsningar
Birgitta